Питання-відповіді

Інвестиційний аналітик компанії ЕСТА Холдинг Катерина Березинець відповіла на запитання видання "building.ua"

04.11.2013

- Як найефективніше залучити орендаря до БЦ?

- Найпоширеніший і найпростіший спосіб залучення орендаря до БЦ – пропозиція найбільш вигідного співвідношення ціни і якості оренди приміщень.

Також, на вибір потенційного орендаря впливає наявність позитивної репутації, як власника, так і самої будівлі, а також компанії, що керує об'єктом. Безумовно, створення позитивної репутації – складний і тривалий процес, що ґрунтується на постійній і щоденній роботі не тільки з орендарями, а й з усіма іншими учасниками ринку нерухомості.

Для «ЕСТА Холдингу» формування позитивної репутації як компанії, яка не просто якісно реалізовує проекти, ефективно керує своїми активами, але робить це прозоро і відкрито – одне з найважливіших завдань.

Практично 100%-ва заповнюваність другої черги БЦ «Леонардо» – у тому числі заслуга сформованої на сьогодні репутації компанії «ЕСТА Холдинг» і «ЕСТА Проперті Менеджмент» (ЕПМ), що керує об'єктом. Звичайно, це все в поєднанні з професійним підходом в управлінні бізнес-центром – позитивні відгуки орендарів є найкращим цьому підтвердженням.

Також орендарі завжди цінують індивідуальний підхід і різні бонуси, такі, як орендні канікули (наприклад, під час ремонту), безкоштовне надання додаткових послуг, зручніших місць для паркування тощо. Продуманість системи надання таких бонусів, у тому числі, залежить від грамотності й досвіду керівників.

 

building.ua