Новини

ЦУМ Київ підбив підсумки 2015 року

18.02.2016

Команда столичного ЦУМу розпочала опоряджувальні роботи і здала в оренду більшу частину площ універмагу.

Упродовж 2015 року команда ЦУМу повністю виконала роботи зі влаштування наземної частини універмагу. На цей момент уже зведено 7 поверхів будівлі, виготовлено і змонтовано скляне склепіння, що увінчує атріум універмагу, встановлено ескалатори. Торік закінчено реставрацію історичного фасаду, у межах якої було очищено гранітні плити, засклено віконні прорізи і відновлено стіни 6–7-го поверхів.

«ЦУМ знову набув знайомих усім киянам обрисів. Наприкінці минулого року ми демонтували металоконструкції, які утримували історичний фасад, і містяни змогли побачити його у всій красі. З кінця 2015 року ми узялися до опоряджувальних робіт, які триватимуть приблизно півроку», — каже Михайло Сакун, керівник проекту ЦУМ Київ.

Крім того, команда ЦУМу продовжує активну роботу із залучення орендарів оновленого універмагу. Приблизно 60% площ уже здано в оренду. Заповнюваність за категоріями, у яких замовлення на колекції для продажу в сезоні осінь/зима 2016 розміщують на початку року, понад 80%. На поверсі ресторанів залучено партнерів у трьох із п’яти планованих форматів, щодо двох інших переговори перебувають на завершальній стадії. У категорії «Їжа та напої» було залучено операторів відділів м’яса, морепродуктів, хліба та іншої випічки, десертів і чаю. Всього в ЦУМі буде представлено понад 400 торговельних марок.

Крім того, зараз триває реєстрація учасників конкурсу ЦУМ UA — масштабної програми підтримки українських виробників. Найкращі місцеві виробники товарів у різних категоріях, обрані експертним журі й народним голосуванням, отримають максимально пільгові умови для продажу своїх товарів у головному універмазі країни.

«ЦУМ — головний торговельний об’єкт Києва, тому інтерес до нього дуже великий як із боку покупців, так і з боку майбутніх орендарів. Наше головне завдання — витримати загальну концепцію універмагу й запропонувати покупцям вибір найкращих товарів, які є на ринку, — говорить Андрій Мажара — директор з оренди Київського ЦУМу. — Уже зараз деякі поверхи заповнено на 90%, щодо інших приміщень ми перебуваємо на стадії активних переговорів».

ЦУМ збереже структуру універмагу з тематичними поверхами. Крім звичних косметики й парфумерії, одягу, аксесуарів і товарів для дому, в універмазі з’являться продуктовий відділ у форматі фуд-хол, а також поверх із кафе, ресторанами й терасою з краєвидом на Хрещатик. Для зручності відвідувачів в універмазі облаштовано дворівневий підземний паркінг.

Загальна сума інвестицій у проект реконструкції ЦУМу складе понад 100 млн доларів. На цей момент на реконструкцію головного універмагу Києва вже витрачено орієнтовно 60 млн доларів, з них понад 30 млн у 2015 році.

ЦУМ