ЗМІ про нас

Не бізнесом єдиним: соціальна відповідальність у сфері нерухомості (commercialproperty.ua)

06.04.2016

Редакція Commercial Property звернулася до гравців ринку нерухомості України – девелоперських і керівних компаній, ТЦ, ритейл-операторів із проханням розповісти про соціальну відповідальність на своїх підприємствах і відповідні програми.

«ЕСТА Холдинг», керівна компанія групи «ЕСТА», прагне не просто розвивати свій бізнес, а й робити внесок у розвиток України. Тому, усвідомлюючи всю відповідальність перед українським суспільством, кожне рішення компанії оцінюється не тільки з погляду бізнесу, але і з погляду соціального значення.

В основі політики корпоративної соціальної відповідальності «ЕСТА Холдинг» лежить турбота про екологію, прагнення забезпечити співробітникам максимально комфортні умови праці, ефективну взаємодію з місцевими громадами.

У період 2014–2015 років компанія продовжила реалізацію низки соціальних проектів. Так, «ЕСТА Холдинг» формує і просуває культуру дбайливого ставлення до довкілля серед співробітників та орендарів об’єктів, що належать компанії, у межах програми ESTA GREEN. Вона включає збирання  на всіх об’єктах і в офісах групи макулатури і використаних батарейок, джерел живлення й акумуляторів для їх подальшої утилізації, проведення щорічних суботників, висаджування дерев. Наприклад, цьогоріч ми встановили в офісах спеціальні контейнери для збору макулатури спільно зі спільнотою «Україна БЕЗ сміття».

У 2015 році ми продовжили реалізувати проекти зі взаємодії з навчальними закладами. Компанії групи «ЕСТА» надають можливість проходити практику студентам старших курсів. У результаті такої співпраці вони здобувають необхідні знання та практичні навички, а компанії запрошують на роботу найперспективніших випускників. Так, у квітні 2015 року київський бутик-готель «Опера» провів Ярмарок талантів. У ньому взяли участь понад 200 студентів із чотирьох столичних ВНЗ.

Компанія підтримує ініціативи і програми благодійного фонду «Розвиток України», а з 2014 року – і гуманітарний штаб Ріната Ахметова «Допоможемо», який об’єднав ресурси й можливості фонду «Розвиток України», бізнесів групи «СКМ» і ФК «Шахтар». Також у серпні 2014 року компанія «ЕСТА Холдинг» приєдналася до роботи об’єднання «Волонтерський центр» для створення центру допомоги вимушеним переселенцям зі Сходу України та Криму «Фролівська 9/11». Дізнавшись про потребу волонтерів у постійній зручній платформі для приймання, сортування та видавання гуманітарної допомоги й маючи у своєму активі територію колишньої фабрики, компанія «ЕСТА Холдинг» запропонувала волонтерам у користування одну з її будівель для облаштування такого пункту. На ці цілі компанія на сьогодні вже направила понад 600 000 гривень. Крім того, щомісячні витрати на утримання волонтерського центру в середньому складають орієнтовно 20 000 гривень. Зусиллями волонтерів із різних країн і небайдужих киян центр «Фролівська 9/11» зміг надати допомогу 50 000 осіб за весь період роботи. Він став найбільшим пунктом допомоги переселенцям в Україні.

Велику увагу компанія приділяє розвитку міст своєї присутності. У 2015 році «ЕСТА Холдинг» продовжила реалізацію програм соціального партнерства в регіонах своєї діяльності. Так, у межах реконструкції київського ЦУМу компанія інвестувала в розвиток міської інфраструктури понад 30 мільйонів гривень.

У 2015 році компанія «ЕСТА Холдинг» виступила інвестором проекту встановлення болардів (обмежувачів руху автотранспорту) на Андріївському узвозі в Києві. Він став третім етапом програми з удосконалення пішохідної та туристичної інфраструктури Андріївського узвозу, яка реалізується компанією з 2012 року. Нова транспортна схема Андріївського узвозу передбачає заборону транзитного проїзду та обмеження паркування. Загальна вартість проекту на сьогодні склала орієнтовно 3 мільйони гривень.

Благодійна акція «День донора» стала першою для компанії «ЕСТА Холдинг» у 2015 році. Вона була організована в партнерстві з фондом «Пігулки» й бізнес-центром «Іллінський». Нашу акцію активною участю підтримали колеги з банку «ПУМБ» і гуманітарного штабу «Допоможемо». У межах «Дня донора» кров здали понад 50 осіб. Однією з головних цілей проведення акції стало привернення уваги до розвитку корпоративного донорства крові в Україні, а також просування ідеї здорового способу життя. Водночас наша компанія розуміє, що вкрай важливим є проведення не окремих операцій, а регулярних донорських заходів.

Дата: лютий 2016

Джерело: Україна: CP № 2 (150) / стор. 36–43

http://commercialproperty.ua