Питання-відповіді

Директор зі зв'язків із громадськістю та комунікацій компанії «ЕСТА Холдинг» Антон Гливинський відповів на запитання видання "building.ua"

13.06.2013

- Українці здебільшого негативно сприймають нові будівництва. Як слід працювати з громадськістю і чи можливо змінити її ставлення до об'єктів, що зводяться?

- Справді, в Україні ставлення до девелоперів із боку громадськості дуже часто має негативний характер. Тому, на жаль, більшість ідей наражаються на опір. У цьому, частково, є вина девелоперів, які недооцінюють значення активних комунікацій з усіма зацікавленими сторонами.

Ми, в ЕСТА Холдинг, впевнені, що побудувати ефективний діалог бізнесу та суспільства можливо. За останній рік ми постаралися побудувати максимально прозорий діалог із громадськістю. Для нас репутація і довіра — це те, що ми цінуємо, і те, у що ми вкладаємо багато ресурсів. У нерухомості, а особливо в девелопменті, особливо важливим є працювати прозоро і бути відкритим. Необхідно доносити інформацію про свої плани, проводити роз'яснювальну роботу з громадськістю. Саме тому, кожен наш крок у будь-якому з проектів супроводжується широким висвітленням, ми проводимо екскурсії на об'єкти для ЗМІ й активістів. Довіра — це те, що формується роками, і тому побудова довірчих відносин – довгий і складний процес.

Нам би хотілося, щоб інші українські компанії наслідували наш приклад. Тоді практика взаємодії бізнесу із громадськістю не буде чимось надзвичайним і складним, а громадськість, у свою чергу, буде готова почути пропозиції бізнесу.